2014. október 28., kedd

nah hajrá...

hmmm a napjaim nem túl sok újdonságot produkálnak mostanában szóval arról nem fogok tudni sokat írni van új pc-m meg kiscicám :D
akkor legyen megint kérdésekre válasz:
1. Te utálsz valakit???
Nem mondanám hogy utálok valakit... igazából sok olyan ember van akivel nem szimpatizálok de ezeket nem lehet utálatnak nevezni... vannak olyanok is akikre haragszok valami miatt de ezt sem nevezhetem utálatnak mert a vele kapcsolatos jó és szép dolgokra is emlékszem tehát ez sem utálat szimplán harag...
viszont van akit kérdés nélkül meg tudnék ölni bármilyen kezem ügyébe akadó tárgyal vagy akár a puszta kézzel is... neki nem kell az se hogy megszólaljon elég ha rám nézz és máris azon jár az agyam hogy valamilyen módon megölöm és eltüntetem a hulláját :D ez utálat? mert ha igen akkor van :D
2. Nagyon szép voltál szőkén :$ de most is feketén :D
Fuuuuhh köcce de a szőke nem az én színem és igazából nem is leszek újra szőke szerintem... bár soha ne mondd hogy soha... igen a feketét én is szeretem de mostanában igazából a barnán gondolkozok elég erősen hogy talán vissza kellene térnem rá... mondjuk a hajam is fel akartam nyirni mint régen de az sem lesz meg :D
3.Ask?Face?Twitter?
Van. De igazából mint ahogy a többiek is leírták nem használom :D Twitteren és Facen vagyok fent de twitteren is csak havonta egyszer ha eszembe jut :D mert a telom nem támogatja :D
4. Mit hallgatsz most?
Hatóságilag tilos- Szerelmes Punk Dala
5.Koncert lesz mostanában?
Nah ez egy igen kiváló kérdés de sajnos nem hiszem...a banda minden tagja el van foglalva többnyire azzal hogy dolgozik vagy épp a párjával van... és az új dalokkal is hadilábon állunk mert időnk nincs mindent egyeztetni stb stb a feldolgozásokkal meg igazából gyorsan haladunk de nem szeretjük annyira őket hogy koncertezzünk is velük :/ szóval mostanában nem igen lesz sajnáljuk...

nah megint ennyi mára : D

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése